Onko tossa Kenossa oikeesti mitään järkeä vai pelkkää rahastusta?
Moro. Oon tässä nyt pari viikkoa testaillu Kenoa kun lottoriviä käyny viemässä, mutta tuntuu ettei sieltä osu ikinä mitään. Lähinnä mietityttää tää arvontatahti, kun niitä tulee nykyään kolmesti päivässä... päivällä, illalla ja vielä myöhään yöllä. Tulee vähän sellanen fiilis et onko tää vaan tehty siks et jengi häviäis rahansa nopeemmin? :D
Mietin vaan et valitsetteko te ne numerot ihan hatusta vai kytättekö te jotain vanhoja rivejä? Ite oon laittanu vaan koneen arpomaan mut saldo näyttää pyöreetä nollaa. Kannattaako tossa ees yrittää mitään strategiaa vai onko tää ihan puhdasta tuuria? Ärsyttää kun mainostetaan et pienellä panoksella isoja voittoja mut ite en oo nähny ku pari euroa takasin.
18 Views

No siis, onnenpelihän se loppupeleissä on, eli talo voittaa aina pitkässä juoksussa. Ite oon pelannu sieltä ysärin alusta asti kun tää tuli suomeen, välillä menee kuukausia etten laita riviäkään ja sit innostun taas.
Toi 3 arvontaa päivässä on kieltämättä aika tiukka tahti, ite pelaan yleensä vaan ilta-arvonnassa jos muistan. Kyllä jotkut jaksaa niitä tilastoja vääntää, et mitkä numerot "kuumia" ja mitkä ei. Tulee joskus itekin vilkuiltua kenolotto tuloksia jahistoriaa jos on tylsää, sieltä näkee ne edelliset arvonnat vähän selkeämmin ku veikkauksen omilta sivuilta, jotka jumittaa puhelimella. Mut en mä tiiä onko siitä oikeesti hyötyä vai onko se vaan oman pään rauhottamista varten, et "nää numerot osuu nyt". :D
Kokeile vaihtaa numeromäärää? Ite pelaan yleensä tyyliin 4-6 numeroa, sillo osumatodennäköisyys on vähän parempi ku jos yrittää jotain täysosumaa kymppitasolla. Mut älä ota stressiä, tää on vaan ajanvietettä.